شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مولود سادات عمارتی
آخرین اشعار ناب مولود سادات عمارتی
|
چون بلبلی درقفس
مدام آوازخوانم
وقتی کسی باشد
که آوازم را گوش دهد
بلندترمیخوانم
نمی دانم کیستی
همینکه به آواز
بلبلی درقفس
گوش میسپاری
مرافرامیخوانی
برای شکستن سکوتم
بمان
سوال اینست
فکر بلبل همه آنست
که گل شد یارش؟
|
|
نقدها و نظرات
|
درودبرشاهزاده خانوم بله بالاخره آدمیست و احساسات متفاوت سپاس مهربانو | |
|
درود وسپاس فراوان جناب خوشرو درپناه حق سلامت ومنصورباشید | |
|
سلام وسپاس ازشما بلندنظرهستیدتشکر درپناه حق | |
|
درودوسپاس ازشمابزرگوار انشاالله به همچنین
| |
|
درود وسپاس ازتوجه شما استادمهدوی | |
|
درود وسپاس مهربانو درپناه حق | |
|
درودوسلام وسپاس موفق باشی مهربان | |
|
همیشه سلامت باشید و لطف خدا شامل حالتان
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود