پنجشنبه ۱ آذر
آرزوهای من شعری از رضا پناهی
از دفتر شعر نو نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۰۵ شماره ثبت ۱۱۴۵۰۴
بازدید : ۱۹۴ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب رضا پناهی
|
رُختان سرخ، سرخ
تنتان سبز، سبز
دلتان گرم، گرم
نه به جنگ و نه به جاه
نه به سنگ و نه به چاه
هرچه باشد سرتان همچو بهار
سینهسرخ نفس، آزاد بال
قلبتان چلچله، آواز خوان
شبتان هلهله با ساز خوان
گر منِ شبزده آواز نخواندم
هَمِتان شاد، شاد
ناوک هِمتتان خال، خال
شرّ غم از سرتان دور باد
همه فریاد کشان، سور باد
گر من از چله غم بگذشتم
هرچه تاریکی ماند،
هَمِشان نور باد
اشک شادی، چشمتان آبشار
بر بلندای نظر، سرتان کوهسار
کوهک غنچه رخسارتان
لحظه لحظه همه رخدادتان
بندِ بندِ همه افکارتان
چرخ نیکی، طرح گردون شود
چرخ گردون پیتان دون شود
رضا پناهی / 1401.08.01
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد خوشرو نظر لطف شماست و مایه افتخار منه روزگارتون بی غم 🙏🙏🌷🌺🌹 | |
|
ممنون شاهزاده خانم نظر لطف شماست 🙏🌹🥀 | |
|
درود بر شما خانم حسین زاده ممنون از شما پایدار و عزتمند باشین 🌹🌹🌷 | |
|
درود بر جناب احسانیفر، ارادتمندم قربان 🙏🌹🌹🌹 | |
|
درود به سرکار خانم مهری، بزرگوارید این حسن نظر شماست که زیبا دیدین و زیبا خوندین ممنون از شما 🙏🥀🥀🥀 | |
|
سلام و عرض ارادت ممنون از شما موفق و موید باشید یا حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودها
موفق باشید .