جمعه ۲ آذر
توکجائی؟ شعری از رحیم فخوری
از دفتر برکه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۲۴ شماره ثبت ۱۱۳۹۶۲
بازدید : ۲۲۶ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب رحیم فخوری
|
نمی دانم چرا؟
خیال تو ...!؟
همیشه مه آلود است
درخیال من
انگاری . . .
جنگلیست بعدباران
ومنِ گم کرده راه
فریادزنان برگوش زمان
دراین گنگ نهفته درباد
برایم دستی بتکان
آی !!!؟؟؟
آهای . . .!!!؟؟؟
توکجائی . . .؟
که خوب می دانی
بوقت دلتنگی آم
سمت خفا می روم
بلکه صدایم کنی
فقط به نام خودم
وآنگاه . . .
چنان می شوم
پرنده ای رهیده
زتنگنای دامی
آری ...
بخوان ...!
بانام کوچک
بخوان مرا!
#رحیم فخوری
|
نقدها و نظرات
|
بادرود واحترام!ممنونم از لطفتان جناب استاداستکی🙏⚘ | |
|
بادرود واحترام خدمت بانو ی ارجمند سرکارخانم رامیار وباتشکرازابرازلطفتان⚘⚘⚘ | |
|
باسلام واحترام خدمت جناب آقای احسانی فر وباتشکراز الطاف جابعالی🙏⚘ | |
|
بادرود واحترام خدمت شاعرارزنده جناب آقای علامیان وباتشکر ازلطف صمیمانه شما⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
دستمریزاد