سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 7 آذر 1403
  • روز نيروي دريايي
26 جمادى الأولى 1446
    Wednesday 27 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۷ آذر

      شاعر بی قرار

      شعری از

      مهدی ملکی الف

      از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر رباعی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۷:۰۹ شماره ثبت ۱۱۳۸۷۵
        بازدید : ۱۶۸   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      هجران تو دنیای مرا آتش زد
      یکباره غزل‌های مرا آتش زد
      این شاعر بی قرار را باور کن
      عشقت دلِ شیدای مرا آتش زد

      شاعر: مهدی ملکی الف
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۴۷
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
      مهرداد عزیزیان
      شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳
      درود
      رباعی زیبایی‌ست🌺🌺
      شاهزاده خانوم
      شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۷
      خندانک خندانک خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۱:۴۹
      درود جناب ملکی عاشقانه ی زیبایی بود .
      خندانک
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰
      سلام و عرض ادب

      رباعی شعرکوتاهی ست که برمبنای درستیِ قوافی و البته پایانبندیِ محکم بیان ، استوار است .

      واقفید که واژگان ( دنیا با شیدا ) هم‌قافیه اند اما با واژه ی (غزل) + ها ، نه .


      البته شما در غزل سرایی به نظرم استادید .


      بااجازه من این رباعیِ مفهوم پردازتان را اینگونه می خوانم :


      هجرانِ تو دنیای مرا آتش زد

      یکباره غزل‌ ، ( نایِ مرا) آتش زد

      این شاعرِ بی قرار را باور کن

      عشقت ، دلِ شیدای مرا آتش زد


      شاعر: مهدی ملکی الف


      چون تیدِ نقدتان خاموش بود خلاصه وار نوشتم.


      سلامت باشید قلم تان جاودان نویسا خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2