سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      انسان

      شعری از

      سعید میرزابیگی (جوانمرد)

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۲۱ شماره ثبت ۱۱۳۶۳۶
        بازدید : ۱۳۲   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سعید میرزابیگی (جوانمرد)
      آخرین اشعار ناب سعید میرزابیگی (جوانمرد)

      نباشد اندر این عالم ثباتی 
      دو روز است اندر این  عالم حیاتی 
      یکی باشد امام کل عالم 
      یکی بدتر ز حیوان چون نباتی 
      به هردم کرده ات پیشت نشیند
      مثال نی ز حلقوم  از دواتی
      تورا اندیشه ات والا نشاند
      وگر نه منکری یا منکراتی
      اگر دائم تو حق جويی و کوشی
      بلند  آوازه  اندر  کا ئناتی
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عليرضا حكيم
      چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ۰۷:۳۶
      خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ۰۸:۳۵
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و آموزنده بود خندانک
      حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
      چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ۰۸:۲۶
      سلام و عرض ادب بزرگوار
      پر محتوا سرودید خندانک
      علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
      چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ۰۸:۴۲
      درود بر شما
      بسیار عال خندانک
      محمد گلی ایوری
      چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ۱۲:۳۹
      درود و عرض ادب جناب میزابیگی گرامی
      زیبا بود با محتوایی بسیار عالی
      موفق باشید
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0