سلام برخورشید
سلام اِی خورشید !
که معدنِ زندگی و نوری
سلام اِی ستارگانی که ، پُر از نورید
سلام اِی همه مستانی که ،
راهیِ فصلِ انگورید
سلام برشماها که ،
بنابه آزادیِ خودتان ،
برای خدایتان ،
مستی میکنید ،
نه اینکه مجبورید
ای شماهایی که یه جورایی برای قائدِ اعظم
پیامبرِاعظم
به مثابهِ پورید
درود برخاندان و شریعتِ پیغمبر
شماها که برای دوستان ،
به ظرافت و لطافتِ پَر و پروازید
برای دشمنانِ قسی القلب ، همچو ساطورید
شماها که با ماوراهای خداوندِ کریم ،
کاملاً جورید
ای همه معصومین و نزدیک به معصومیت
ای شماها که ازمعصیت دورید
ای همه آنانی که به اسامیِ بیشمار،
دراین مغز، منظورید
از دانسته تا ندانسته
اما منِ هیچ ،
چه میدانم ازبندگانِ خوبِ خدا ؟
اللهُ اعلم
ای همه آنانی که در باشگاهِ عبادتِ خدا ،
پُر از زورید
ای همه آنانی که به عشق خدایی ،
پُر از شورید ،
درمیانِ دعاهای فاخرتان ،
از این هیچ هم ، خواهشاً یادی بکنید
قسم به خدا ، خیلی محتاجِ ام به دعا
رحمت خدا برهمه ی شماها باد
ای همه آنانی که مملو از نورید
بهمن بیدقی 1401/6/14
عارفانه و زیبا بود
دستمریزاد