سه شنبه ۶ آذر
افاده ها طَبَق طَبَق شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ۰۶:۰۲ شماره ثبت ۱۱۲۸۵۰
بازدید : ۱۹۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
افاده ها طَبَق طَبَق
" افاده ها طَبَق طَبَق
سگا به دورش وق و وق "
اراده ها علی البدل
سگای دورش پرخطر
تابستونای بی ثمر
کم آبی ، گرمازدگی
به زیرِ آفتاب ، پُرخطر
زمستونای بی ثمر
حتی به روی برفهاش ، پُر از خطر
نشانه های پُرثمر
نشانه های حق و حق
ولیکن این بین عمرامون ،
چگونه اینقدر بی ثمر؟
انابه هامون بی ثمر
اعانه هایی روبه مرگ
برنامه هایی بی ثمر
ترانه هامون اُرگِ مرگ
آراممون آرام نیست ، انگاری هست روی فنر
آسمونایی بی قمر
کمونه هامون بی خطر، گمونه هامون پُرخطر
نواله هایی از جمل
جمیله هایی پُرخطر
دراین میون مائیم و نا
هستیم هممون ، بی رمق
نومیدی ، جویای امید
حیاتی داریم بی ثمر
حیاتی داریم پُرخطر
ظلمتی داریم بی قمر
مرگِ هر حقی ، بی ثمر
بااینهمه نکبتِ بد ،
اما چرا افاده هاست طَبَق طَبَق ؟
بهمن بیدقی 1401/4/22
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای فتحی بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای شیبانی بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید در پناه خدا | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید در پناه خدا | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاسگزارم از محبت دریایی تان سلامت باشید و شادمان در پناه خدا | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای جاویدان گرانقدر سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب بود