يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر اشکان اهنگری(اشک اهنگ)
آخرین اشعار ناب اشکان اهنگری(اشک اهنگ)
|
در من هزاران ژن به گورستان خفته اند...
رستم در ارامش است و شیره شجاعتش مکیده اند
روح کورش ابدی باد وقتی عقل منطقم طناب دار ملع عام را روایت میکند
پروین هم مست است و به زنجیر، چشم در پذیرش رشوه محتسب، هر چه دارد دم میزند...
کاوه به پابوسی ضحاک رفت و اخرین ترفند های چاپلوسی را کرد پیاده
تختی اشک میریزد و ترس از شرمندگی بر سر هر کوی میچسباند اعلامیه فروش کلیه
زبان حافظ را بریدن
بابکم بیچاره بعد از قیام
انگار سالیان است مسلح خون میگرید...
حال تو بگو میراث اریایی مرا
چه کس
یغما برد؟!...
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما استاد | |
|
سپاس شاهزاده خانم | |
|
درود خیلی ممنون از نگاه زیباتون | |
|
درود بر شما استاد | |
|
دورود به شما ،ما که عددی نیستیم در مقابلتان | |
|
درود به شما | |
|
درود و سپاس از نگاهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود