سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      مرغان مهاجر

      شعری از

      ابوالفضل درویشی دال جولقی

      از دفتر دال نامه نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۱۸ شماره ثبت ۱۱۲۶۲۸
        بازدید : ۱۹۵   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ابوالفضل درویشی دال جولقی
      آخرین اشعار ناب ابوالفضل درویشی دال جولقی

      من و مرغان مهاجر ،شباهت داریم 
      به غمِ دوری و هجرت ،شکایت داریم 
      تبر ار گردن سرو را بزند باکی نیست 
      به بریده شدن سر ، که عادت داریم 
      قصهٔ تیشه و فرهاد دروغ است و دغل 
      از سر و تشت و تنور،ما روایت داریم 
      راویان بوده و گفتند ز میدان جنون
        از سه شعبه از عمود، ما حکایت داریم 
      تا علی باشد شعار ،اکبر امیر عالم است 
      ما ز جانان گشته ایم آری لیاقت داریم
      قاسمی مسلک میان لشکر اعدا رویم 
      حیدری هستیم شجاعیم و شهامت داریم
      غزلم رنگ حماسی به خودش می‌گیرد 
      این چنین است که ما نور هدایت داریم
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۱
      درود بزرگوار
      آیینی بسیار زیبا و با شکوه بود خندانک
      حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
      سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۰۴
      درود بر شما بزرگوار
      مأجور باشید
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۳
      همیشه
      قلمتان رقصا
      هزاران
      درود برشما
      خندانک خندانک خندانک
      محمد گلی ایوری
      سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۰۱
      سلام درود بر شما بزرگوار خندانک
      زیبا کلام باشید و
      زرین قلم خندانک خندانک
      در پناه حق خندانک
      زهرا آهن(ملکبانوی سیب)
      چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۱۸
      خندانک خندانک صلی الله علی الباکین علی الحسین خندانک خندانک
      هواجان جاویدان
      چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۶
      🍃🌸🍃درود🍃🌸🍃
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0