سه شنبه ۶ آذر
نی نی به لالا شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۵۷ شماره ثبت ۱۱۲۶۱۰
بازدید : ۱۴۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
نی نی به لالا
تن اش خورده ست به دنیا که چنین ،
غافله از خود
عروسک های کوکی ،
چون خودش ،
ساخته یک قافله ازخود
واجبات را وانهاده
چه توقعی دارد از ادای ،
نافله برخود ؟
همه ش یکریزِ بداخلاقی ،
همه ش برخورد ، همه ش برخورد
اینقدر با هرچه نکوست ،
به زشتی رفتار نموده
که آدمیت اش ،
ازخود و جامعه سَرخورْد
مگر دریاست ،
که توقع داشته باشند ازاو مَردُم ،
که ببینند او را زیرِ نورآفتاب ،
درساحله از خود ؟
معجزه را انکار نموده
ساخته یک ساحره از خود
وزارت خارجه اش شده رسوا
ساخته یک تشکیلاتِ دیگر
همه بی نظم
با آنهمه خودخواهی اش ساخته ،
وزارت داخله ازخود
نی نی به لالای جسمِ خویشتن گذاشته
آیا بهتر نبود ،
نی نی به لالای روحش می گذاشت ؟
چونکه تا اندکی بعد ،
آن گرانمایه و پُرارج ،
مسافره از خود
بهمن بیدقی 1401/4/9
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار از الطافتان متشکرم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای خوشرو بزرگوار سپاس از لطف و حضور ارزشمندتان مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای احسانی فر بزرگوار سپاس از حضور ارزشمندتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار از الطافتان متشکرم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار سپاس از لطفتان شاید باید بجای ساحله مینوشتم ساحلِ درهرحال ممنونم ، سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام آقای فارسیجانی گرانقدر بزرگوارید سپاس از لطف و حضور ارزشمندتان سلامت باشید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود