شنبه ۳ آذر
مرهم... شعری از میم طوبی مهدوی
از دفتر مشق عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۴۰ شماره ثبت ۱۱۲۴۳۰
بازدید : ۲۰۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب میم طوبی مهدوی
|
شبیه توام
همانی که موقع باران
صورتش را
غبار پوشیده
و پشت تپه های ماتم زده
خاطره ها را جا گذاشته
یادت باشد
سراغم را از زاغچه های
نو برانه در طوفان بگیری
من به عشق نفس هایت
فصل جوانی ام را
خط میزنم تا گیسوانِ سپید تو
مرهم شوند بر بغض های به بلوغ رسیده ام
معصومه مهدوی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از بذل توجه شما ادیب گرانقدر | |
|
سپاس از بذل توجه شما ادیب گرانقدر | |
|
سپاس از بذل توجه شما ادیب گرانقدر | |
|
سپاس از بذل توجه شما ادیب گرانقدر | |
|
سپاس از بذل توجه شما ادیب فرهمند | |
|
درودبرشما مهربانوی فرهیخته | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود