شنبه ۳ آذر
شبیه توام... شعری از میم طوبی مهدوی
از دفتر مشق عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۱۱۱۳۱۱
بازدید : ۱۸۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب میم طوبی مهدوی
|
شبیه توام!
همانی که موقع باران
صورتش را...
غبار پوشیده!
و پشت تپه های ماتم زده
خاطره ها را جا گذاشته!
یادت باشد...
سراغم را از زاغچه های
نو برانه در طوفان بگیری!
من به عشق نفس هایت
فصل جوانی ام را
خط میزنم...
تا گیسوانِ سپیده تو
مرحم شوند بر بغض های به بلوغ رسیده ام
معصومه رمضان زاده کرمانی
تخلص:میم:طوبی مهدوی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان مهربانوی ادیب وفرهیخته | |
|
سپاس فراوان ادیب گرانقدر مانا باشید | |
|
سپاس فراوان ادیب گرانقدر مانا باشید | |
|
درود مهربانوی ادیب وفرهیخته | |
|
سپاس فراوان ادیب گرانقدر مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیبابود