سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      بوسه ناخبری

      شعری از

      امیر سجادی

      از دفتر عاشقانه ها نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۵۹ شماره ثبت ۱۱۱۰۳۸
        بازدید : ۷۳۴   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      دلبری داری اگر گونه ی او مثل انار
      بر لبش بوسه بزن، وقت، غنیمت بشمار
      لذتش هست دو چندان که زنی ناخبری
      تا کشد جیغ، تو هم پا بگذاری به فرار
      امیر سجادی
      سی ام خرداد هزار و چهارصد و یک
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۳۹
      درود بزرگوار
      دو تا بیت زیبااز غزلی ناتمام بود خندانک
      امیر سجادی
      امیر سجادی
      سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۵۱
      نوش نگاهتون استاد عزیز از لطفتون سپاسگزارم خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      احسان فلاح رمضانی
      سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۲۲
      درودها بر شما جناب سجادی عزیز خندانک خندانک
      امیر سجادی
      امیر سجادی
      چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۲۰
      ممنونم جناب فلاح درود متقابل خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۰۶
      سلام بزرگوار
      جالب و زیبا بود
      قلمتان سبز باد خندانک
      امیر سجادی
      امیر سجادی
      سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۵۳
      درود و سپاس بزرگوار زیبانگرید خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0