سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
به درخواست جنابعالی مبنی بر نوشتن نقد در شعر
زیبای تان جناب عادل قاسمی مبنا یِ عزیز . بنده با اجازه شما فقط نظرم را عرض کنم تا انشا الله به موقع دوستان عزیزم اساتید منّ بر پای اشعار جنابعالی نقد ها و صحبت هایی را انجام دهند .
به دادن نظر اکتفا میکنم و مطالبی که به ذهنم میرسد را عرض میکنم .
حقیقتا بنده خودم بسیار کلمات( فرعون) ویا( لیلی و مجنون) ویا (دوش) و غیره را دوست میدارم .
ولی بزرگوار اینقدر بنده خودم این واژه گان را دیده ام که با دیدن اولین( لیلی و مجنون) نه اینکه بگویم بد است .
بسیار هم زیبا ست . ولی ذهنیتم میرود به سمت قرونِ بسیار قبل .( دانی) از این نوع کلمات است .
(اوصاف و اولیا ) و غیره ...
در کل شعر زیبایی بود . حتما شاعر توانایی هستید .
خوشحال میشوم در خدمت شما باشم .
برادر موفق و مؤید باشید .
یا علی .