سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عاشقانه

    شعری از

    مجید رسول زاده متخلص به ساقی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۵۱ شماره ثبت ۱۱۰۷۸۸
      بازدید : ۱۱۶   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مجید رسول زاده متخلص به ساقی
    آخرین اشعار ناب مجید رسول زاده متخلص به ساقی

    جامه بر تن می درد جانم که جانانت کجاست؟
    تاب درد از من نمیگیرد که درمانت کجاست؟
    پرده پلکم نه سدی میشود بر سیل چشم
    عالمی کورند و میگویند بارانت کجاست؟
    رفته از دستم نه یارم بود کز هجران او
    جان ز تن هر لحظه می پرسد که سامانت کجاست؟
    بر تن بذر وفا ای همرهان آبی دهید
    تا مخندد مدعی بر من که یارانت کجاست
    دین ما را ساقیا با عشوه ای از ما ربود
    حال قصد طعنه می پرسد که ایمانت کجاست؟
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۴۴
    درود
    میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت امام رضا علیه السلام
    را تبریک عرض مینمایم
    یا امام رئوف
    ضامن آهو خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    مهرداد عزیزیان
    دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۱۶
    درود
    زیبا بود 👏👏🌺🌺
    در این میان مصرع سوم بسیار هنرمندانه بود
    و البته باقی شعر نیز زیبا بود
    یاران بدلیل جمع بودن در کنار ردیف " کجاست" که مفرد است نه به قطعیت اشتباه، ولی اگر ویرایش شود قطعا بهتر است🙏
    محمد فاضلی نژاد
    شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۳۵
    درود
    شما زیبا قلم هستید جناب رسول زاده
    بمانید و به مهر بسرایید
    توفیقتان روزافزون خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0