يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر خدیجه وفایی راد ( غریبه)
آخرین اشعار ناب خدیجه وفایی راد ( غریبه)
|
وقتی که قلبم در قفس جان داد
یادت دوباره با دلم بُر خورد
آتش گرفت از دوریت بر جان
مردن هماهنگ با نفس سُر خورد
در آخرین لحظه دوباره باز
تصویر تو در ذهن من گل کرد
با عطر خود هوش از سرم برد و
دل را برای رفتنم پل کرد
فکر کردهای راحت به راهت جان
دِینش به عشقت را ادا کرده
بیچاره در بازیِ خط و خال
دین و دلش یکجا عطا کرده
وقتی که من خالی شدم از تو
رودی روان بر چهرهام ماسید
تصویر شام آخرم این بود
نقش «غریبه» در برم زایید
چشم امید از این جهان بستم
دنیای من در جای دیگر بود
بی تو برایم زندگی مرگ است
دنیا همین یک حرف آخر بود
|
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان نثار جناب عزیزیان بزرگوار سپاس از الطاف بیکرانتان متاسفانه اون دو بیت مدنظرتان را متوجه نشدم اگر بفرمایید ممنون میشم. سایهی لطفتان مستدام | |
|
عرض ادب و احترام خدمت استاد استکی گرامی زیبا نگاهید بزرگوار مانا باشید به مهر | |
|
درود بر مهر بانو جانم زیبا نگاهید عزیزم سپاس فراوان از حضور سبزتان پایدار باشید | |
|
عرض ادب جناب انصاری گرانقدر زیبا نگاهید بزرگوار پایدار و برقرار باشید | |
|
درود فراوان ماه بانوی عزیزم وجودتان سلامت حضورتان سبز پیروز و سربلند باشید | |
|
درود ماه بانو جانم زیبا نگاهید عزیزم پیروز و برقرار باشید | |
|
عرض ادب و احترام جناب آزاد بخت کم سعادتی موجب عدم حضور بوده. سپاس از حسن توجهتان سلامت و برقرار باشید | |
|
درود بر مهر بانو جانم زیبا نگاهید عزیزم سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چهارپاره ی زیباییست با سلامت قافیه
پایانش هم زیباست 👏👏🌺🌺
در دو مصرع التفات وزنی نیاز است
میدانید کدام دو مصرع مد نظرم است بزرگوار؟