جمعه ۲ آذر
بی شاهد و شمع شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۷:۴۴ شماره ثبت ۱۰۹۶۷۵
بازدید : ۵۵۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
بی شاهد و شمع
می تواند گلِ یکدانه گلستان بشود
با شکوفا شدنش مرگ زمستان بشود
غزلی ساخته ام سبز و شکوفنده و شاد
نگذارید نما هنگ غمستان بشود
آب اگرآّب چرا در دل آتش نرود؟
خاک اگر پست چرا بستر بستان بشود ؟
خانه بی نقش هنرمند نگارستان نیست
کاخِ بی شاهدِ و بی شمع شبستان بشود
با خیالی که تو در کاسه ی سرریخته ای
دل محال است برون ازشکرستان بشود
هر چه دارم شرف و هرچه غرورست وهنر
بگذارید فدای غزلستان بشود
جز سرودی که ستایشگر مستورانست
غزلی نیست که یاد آور مستان بشود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود