يکشنبه ۴ آذر
به نام او 🌹 شعری از وجیهه رستگاری گل سرخ
از دفتر عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۳۱ شماره ثبت ۱۰۹۶۶۶
بازدید : ۲۵۹ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر وجیهه رستگاری گل سرخ
آخرین اشعار ناب وجیهه رستگاری گل سرخ
|
💎💎💎💎
💎💎💎
💎💎
💎
می نویسم به نام ِ او
که چه زیبا ، نگاهم کرد
می گذشتم از پی ِ رود
او به دریا
واگذارم کرد
در زمان ِ فُرودم ، اما
او .....
چه خوش آهنگ ،
صدایم کرد
تا ،
رساندم
به محفل ِ شعر ِ ناب
چه غزل گونه ،
پُر بَهایم کرد
💎
این گلستان که بر چیدم
ندهم به هیچ !
بوستانش
که به هر طرف نظاره کنم
می کند واژه اغفالم
بلبلان به چه چه و مستی
واژه می بوسد احساسم
💎
می تابم و
می بوسم
خاک ِ تن ِ او را
من ....
دیگر چه از این بهتر
دیده ای ؟
تو زیباتر ؟
🌹💎
✍: وجیهه رستگاری _ گل سرخ 🌹
تقدیم به همراهان ارزشمند م
با عشق❤
پیشاپیش تبریک عرض می کنم
روز معلم را به تمام استادان
و فرهیختگان سایت ادبی شعر ناب
که می آموزم از قلم پرگوهرشان
رسم زندگی را
با آرزوی بهترین ها 🌹💎🌹
|