جمعه ۲ آذر
چشم هایم به سمت تو که دویدند... شعری از فاطمه مستوفی
از دفتر سکوت خیس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ۱۳:۱۳ شماره ثبت ۱۰۹۶۱
بازدید : ۷۷۱ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب فاطمه مستوفی
|
چشم هایم به سمت تو که دویدند
احساس کردم
که افق در آینه ی چشمان تو
به ابد نزدیک شد
و غروب به انهدام روزهای رفته
تسلیت گفت
بلند شو عشق من
این کوچه بی عبور است
و من
به غربت کودک درون خود می اندیشم
خیابان ما
از حنجره ی سکوتش
به خود می پیچد
و جدول های متروک
شریان های مرده ی کوچه را
به جریان های سیال پوچی
می رسانند
چشم هایم
به سمت تو که دویدند
احساس کردم
که دارم
به کوچه های بی عبورمان
پیوند می خورم
احساس کردم
که کرانه های کوچه مان
از دست زمان
افتاد
و من
به تپش رسیدم
لرزیدم
آرام
بی صدا
و متروک....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.