جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر میلاد غریبی زاده
آخرین اشعار ناب میلاد غریبی زاده
|
همیشه منتظر و چشم به راهت بودم
می نشستم از دور
ببینم دودی و آتشی و نشانی از تو
سر راه می ماندم
تا برسد چاپاری و بیاورد
پیغامی از تو
چشم به آسمان بودم
تا کبوتری خبری از تو بیاورد
منتظر پستچی بودم تا با چرخش
نامه ای از تو آورد
صندوق پستی خانه را چک میکردم
پای تلفن منتظر صبر میکردم
ایمیل و پیام های گوشی را مرتب
نگه میکردم
منتطر قاصدکی میشدم
بلکه از تو خبری بیابم
عمر من طی شد
در جستجوی تو
بارها نمازم قضا شد
بسکه میرفتم فرو در فکر تو
از قافله ها عقب ماندم
بسکه ماندم منتظر تو
هیچ از جوانی نفهمیدم
بسکه بودم دلتنگ تو
و در حسرت دیدار تو
خبری از تو نیامد
و نخواهد آمد
اما هم در این زندگی
هم زندگی بعدی
میمانم منتظر تو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
جسارتا حشو ندارد
مثلا تکرار "تو"