سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    اکسیر عشق

    شعری از

    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۲۴ شماره ثبت ۱۰۹۴۸۸
      بازدید : ۱۳۸   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    آخرین اشعار ناب حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته

    ببوس مرا در این شعر 
    باور کن جز عشق تو 
    چیزی مرا آرام نخواهد کرد
     
    مست‌ام کن در این شب مهتابی 
    تو نیز مثل من مست و بی تابی
     
    در من زنی چشم به راه معشوق 
    مثل تو آشفته و تنهاست
     
    تبعیدم کن به شهر گمنام 
    جایی بدون هم صحبتی
     
    من ساکن کدام عالمم
    که اینطور غریبم با زمینی ها
     
    بغل بگیر این زن عاشق را
    تبدیل‌ام کن به باران پاییزی 
    دلتنگ بوسه گاه و بی گاه ست
    تبدیل‌ام کن به آینه گوشه اتاقت 
    قربون صدقه رفتن تو گاه و بی گاه 
     
    باید رفت التماس کار ساز نیست
    عشق من برای تو کافی نیست
    درون قلبت تنها برای من جا نیست
     
    بنگر مرا عاشق هستم
    دریاب درون چشمانم واژه دوست دارم را
    در آغوش من بخواب فقط امشب را
    ای معشوق بی تکرار
     
    #حانیه_سادات_باغبانی
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵
    درود بانو
    پر احساس و زیبا بود خندانک
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۱:۱۳
    مهرتان را سپاس خندانک
    ارسال پاسخ
    سارا (س.سکوت)
    سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۲۴
    خندانک خندانک خندانک
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۱:۱۳
    خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۳۳
    سلام
    سرودی بسیا رعالی
    درودبرشمابزرگوار
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    حانیه سادات باغبانی تخلص رزسوخته
    پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۱:۱۳
    سپاس
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0