چهارشنبه ۱۶ آبان
شعرزاد شعری از افشین شجاع
از دفتر از زبان تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۵۴ شماره ثبت ۱۰۹۴۳۴
بازدید : ۲۰۵ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب افشین شجاع
|
شعر قبل از من زاده شده است
گویی شعر حوّاست
یا برعکس
فرقی نمیکند
مادامی که با هر نفس
آن را حس میکنم
این زیباست
زیباست میتوانم
دستچین کنم شاخ گلی را
و پرورش دهم در گلدان خودم
اهل کجا باشد مهم نیست
اهل من میشود
و من این را دوست دارم
چنان که شعر را دوست دارم
|
نقدها و نظرات
|
درود سرکار خانم عجم عزیز، سپاس فراوان | |
|
درود جناب استکی عزیز، سپاس از نگاه شما | |
|
سلام و تشکر از نظر پرمهر شما سرکار خانم حجازی عزیز، سپاس فراوان | |
|
درود جناب سلیمی عزیز، سپاس فراوان | |
|
سلام و درود جناب انصاری بزرگوار سلامت و سربلند باشید، ممنونم از نگاه ارزشمند شما | |
|
درود بر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اهل من می شود