شنبه ۳ آذر
دمـت گـرم ( دوبـیتـی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر اُرگ سرخ نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۰۰ شماره ثبت ۱۰۹۴۰۶
بازدید : ۲۸۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
دَمَـت خورد بر دَمَـم ؛ همدم دمت گرم
دلـم را شُـستـی از مـاتـم ؛ دمـت گـرم
نــوشــتــم ..؛ روی بــرگ آرزوهـــا :
تنت قبـراق ، دلـت بیغـم ، دمت گرم
یزدان_ماماهانی
_🎹♥️ اُرگـ ســـــرخ ♥️🎹_
|
نقدها و نظرات
|
درود خدمت آقای استکی بزرگمهر و والا فرجام 🌸🌸
سپاس از همراهی گرم و نابتون 🥀 | |
|
هزاران درود خدمت آقای خوشروی گرانمهر و عالیقدر 🌸🌸 ممنون و سپاس گرم از حسن توجهت دوست خوبم 🌸 | |
|
درود متقابل خدمت آقای سلیمی بزرگمهر و ارجمند 🌹🌹
سپاس از حضور دلنشین و گرم و صمیمانتون 🥀 | |
|
درود طلایی خدمت آقای انصاری بزرگمهر 🌺
از تمجید و ستایش بی دریغتون صمیمانه سپاسگزار و قدردانم 🌸🥀 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت مولای متقیان
امیر مومنان
حضرت علی مرتضی علیه السلام را تسلیت عرض میکنم
خدایا
در سالگرد شهادت مولایمان
بیست و یکمین روز
از ماه مبارک رمضان
به فڪرمان منطق
به قلبمان آرامش
به روحمان پاڪی
به وجودمان آزادی
به دست هایمان قدرت
به چشمهایمان زلالی
به زندگیمان عشق
به دوستی هایمان تعهد و
به تعهدمان صداقت عطا ڪن