سه شنبه ۶ آذر
سُوِیدا شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ۰۷:۴۹ شماره ثبت ۱۰۹۱۶۱
بازدید : ۱۷۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
سُوِیدا
تو رفته ای ،
به سویدای قلبم
دیگر مستوره نیست ،
اینهمه عشقِ هویدای قلبم
مگر میشود با تو ،
از عشق صحبت نکرد
تویی که هستی ،
نرمی و لطافتِ سهیلای قلبم
مرکزِ احساسِ قلبِ منی و،
غالبِ این قلبِ لامصب
ای سرخ فامیِ حمیرای قلبم
مَهِ تمامِ این هستی تویی و،
فالگوشِ همه ی رازهایم
خوشه ای ز پروینی !
ای نامکشوف ثریای قلبم
بهمن بیدقی 1400/12/19
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس بیکران سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند ارجمند سپاس بیکران سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس بیکران سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران سلامت باشید درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
موفق باشید