جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب زهرا اسدی
|
وقت سخت نبودنت آمد
وقت دلتنگیِ نگاه ترت
غصه نه خون دل به جان خوردیم
مادری بس نشسته منتظرت
ذکر نام تو هست ممنوعه
ما به تو تا ابد بدهکاریم
غصه ی زجر و درد ما خوردی
ما تو را تا ابد طرفداریم
در توان نیست یاد چشم ترت
غصه ای که نشست بر جگرت
بر غریبیت سوخت جان و دلم
من بمیرم شکسته بال و پرت
تا خدا رفته ای و دردی نیست
که خدا بهترینِ غمخوار است
یاد ظلمی که بر تو شد در دل
دلمان تا ابد عزادار است
خسته هستیم از گناه و فساد
مردمی که به زجر پیوستند
خسته از این سکوت وامانده
بعد تو رهروان دل هستند؟
کن شفاعت برای ما ای خوب
که بسی درد در گلو داریم
با نگاهی غریب می خوانم
که تو را تا ابد عزاداریم
زهرا_اسدی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر ماه بانو عجم عزیزم فدای مهرتون ممنون از نگاه و ابراز نظرتون به روی چشم زنده باشید و مهرتون مستدام | |
|
درودها گرانقدر ممنونم از این که با مهر خواندید زیبا می خوانید و زیبا ابراز نظر می فرمایید پایدار باشید الهی | |
|
درود و عرض احترام ماه بانو رجائی عزیزم زیبا نگاه سرشار از مهر و دل مهربونتونه فدای محبت و بزرگیتون مانا باشید و سلامت الهی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.