سه شنبه ۶ آذر
کاخِ مقوایی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ۰۶:۴۳ شماره ثبت ۱۰۹۱۳۴
بازدید : ۱۲۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
کاخِ مقوایی
همه دنیای من زیباست
هیچ زشتی ندارد آن
همه دریای من زیباست
همه ش طبیعتِ محض است
هیچ کشتی ندارد آن
خودم زشت میکنم آنرا
همه دنیای زیبایم ،
ز گندم های زرین ام ،
هیچ کشتی ، ندارد آن
چرا اَبله تر از اَبله شوم ،
دراین دنیای زیبایم ؟
جهنم ها بسازم من
که دوزخ های ننگین ام ،
بهشتی هیچ ندارد آن
چرا آبله گون گردد ،
این صورتِ پُر غمزه ی دنیایم ،
ز انبوهِ تنفرها ؟
که هیچ عشقی ندارد آن
چرا کاخی بسازم من مقوایی ؟
که هیچ خشتی ندارد آن
بهمن بیدقی 1401/1/22
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان و تشکر میکنم بخاطر بداهه ی زیبایتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.