شنبه ۳ آذر
عاشقانههای کوتاه شعری از مهرانه بلوچ
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲ شماره ثبت ۱۰۸۱۷۱
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مهرانه بلوچ
|
او دستهای بلندی دارد که از سقف آرزوهای من کوتاهترند
مهرانه بلوچ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام سجاد مبارک باد