يکشنبه ۴ آذر
سهامدار ابدی شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۱:۴۸ شماره ثبت ۱۰۸۰۲۳
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۶۶
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
رسالت ما ، در زندگی هم چه بود؟!
چرا سهم من، از بود تو
به کوتاهی یک خواب بود؟!
و بهره ام از نبودت
به بلندای یک عمر...؟!
چرا مرا سهامدار ابدی ات نکردی؟!
سهامداری که تا هرگز
ورشکسته نخواهد شد...
جعبه ی قرص هایم کجاست؟؟!!
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
مرحبا بانوی واژه ها
تشکر می کنم از حضور پرارزشتان زیبایی میهمان ابدی دل شماست
برقرار عشق و شادکامی باشید
👌😍🌹 | |
|
درود بر بانو کوهواره دل آرام
مهر حضورتان را سپاس شیرینی زندگی از آنتان
برقرار آرامش و آسایش باشید
❤💮🌹 | |
|
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 | |
|
درود بر شما
سپاسگزار حضور ارزشمندتانم
برقرار آرامش باشید جناب خوشرو ارجمند
🌻🌻🌻 | |
|
درودا جناب عزیزیان فرهیخته زیبایی در نگاه شماست تشکر می کنم پاینده باشید | |
|
درود بر جناب محمدی گرانقدر
سپاسگزار حضورتانم جانتان برقرار سلامت و شادمانی
🌹🌹🌹 | |
|
درود بر جناب پرناک ارجمند سپاسگزار وجودتانم زیبایی در حضور شماست سرافراز باشید | |
|
اعیاد متبرک شعبانیه مبارکتان بانوی پرمهر
💌💌💌💌💌💌
| |
|
درود جناب احمدیان بررگ منش
سپاسمند م گذر عمرتان دلنشین
برقرار مهر باشید
🌹🌼🌻 | |
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار و ادیب
سپاس از مهر وجودتان استاد معینی عزیز زیباروزگار باشید
امیدتان نامتناهی 👌👌🌹💮💮🌻
| |
|
درودا جناب آزادبخت ارجمند زیبایی در روزهایتان جاری سپاسگزارم پاینده باشید | |
|
درود بر شما جناب کیانی بزرگ منش سپاسگزار حضورتانم | |
|
درودها جناب علامیان گرامی
وجودتان سرسبز سپاسگزارم
🌹🌻🌼 | |
|
درودتان شین بانوی عزیزم مهرتان را شاکرم لذت زندگی از آن شما | |
|
سلام و صدسلام بانو کاسیانی مهربان سپاسمندم عزیز شادی تان برقرار | |
|
درودا جناب هادی والامقام
تبریک عرض می کنم خدمت شما سپاسگزار حضور سبزتانم
زیبا ایام باشید 🌼🌼🌼 | |
|
درودها استادبانو مهتدی عزیزم
مهرتان را سپاس اعیاد شعبانیه بر شما مبارک
انشاءالله برقرار کامیابی باشید
👌😍🌻 | |
|
سلام و درود بر شما جناب کریمیان ادیب و گرامی گیرایی در قلب مهربان شماست سپاسمندتانم سرافراز باشید | |
|
زیبایی در چشمان شماست مهرتان را سپاس بانو حسینی جان اندیشه تان فروزان | |
|
درود بانو رضایی عزیزم تشکر می کنم پاینده و برقرار باشید | |
|
درود بر شما جاب استاد دهنوی بزرگ مهرتان را سپاس
زیبایی روزگار از آنتان برقرار باشید
🌻🌷🌼🌹 | |
|
درودا بانو رحمانی مهرسا سپاس از مهر حضورتان برقرار شادکامی باشید | |
|
درودها بانو ناطق نازنین سپاسمندم برمدار آرامش و شادی باشید و افسوس از قلم عاجز از صراحت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ای جانمممم بانوی عزیزم
چقدزیباوصادقانه بود
آفرین