جمعه ۲ آذر
طرح صیانت شعری از علی تفکری (صابر)
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۵۸ شماره ثبت ۱۰۷۸۲۳
بازدید : ۳۸۳ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علی تفکری (صابر)
آخرین اشعار ناب علی تفکری (صابر)
|
در شهر دلم عشق هراسی شده است
طعم گس عاشقی سیاسی شده است
این طرح صیانت از دل ما انگار
تبدیل به قانون اساسی شده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار هم عالی
جناب آزاد آنچه شما میفرمایید درست ولی هر کسی پاسخگوی اعمال خویش است و تعیین تکلیف برای مردم بدون در نظر گرفتن نظر آنها نیز جای بحث بسیار دارد