آنکه با ما مهربانی مینمود مادر هست
آنکه دوسش دارم با همه وجودمادرهست
آنکه میدهد برنا حس آرمش مادر هست
آنکه موهای مارامیکند نوازش مادر هست
آنکه باشد مهرش بی پایان مادر هست
آنکه مارادوست دارد همچون جان مادرهست
آنکه نیخواهد ماراهروزدشب مادرهست
آنکه آموخته برای ما هنرادب مادرهست
آنکه میخواهد باشیم کنارش مادرهست
گل ماشگوفامیشوددربهارش مادرهست
آنکه جانم هست فدایش مادرهست
آنکه بهشت هست زیرپایش مادرهست
آنکه دردلم دارم من مهراو مادرهست
آنکه بزرگ شدم با خوردن شیر اومادرهست
آنکه شبها برایم لالایی مخواندمادرهست
آنکه یادم میکندهرلحظه خدایی مادرهست
آنکه درمان میشود به دردمن مادرهست
آنکه میشودگرمای دست سرد من مادرهست
آنکه چون ماه میدرخشدمادرهست
آنکه غمهای ماراهمش میکشد مادرهست
آنکه هسته شمع محفل من اومادرهست
آنکه نور میبخشدمنزل من او مادر هست
آنکه یادش هست در سرم او مادرهست
آنکه بوده همیشه یاورم اومادرهست
آنکهتوصیفش رامیکند رحمانی مادرهست
آنکه مینمایدبرمن مهربانی مادر هست