سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      اسفند سی و چند سالگی

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر تلما نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۰۳ شماره ثبت ۱۰۷۶۲۸
        بازدید : ۲۴۶۲   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

      از پشت کوه
      پس از کوچه باغهای جواهرده
      آبشار
      به تلفیق هوش سنگ و صدا ،می اندیشد
      کرشمه ی براق برفهای لخته شده
      در کافه های نعره کش آفتاب ..
      درختان کهن،
      زمردین و رسا
      به کژتابی فصول غمزده ریخته اند ..

      انگور کولی دهان میگشاید
      به نوشاک بهار ، آرام آرام
      .
      .
      .
      پیرزنان تلخ
      پیرزنان عمارت خان- خانی ...
      خمیده تر
      در برج مه ، پر میکشند..
      من ،
      همپای سگ گله ...
      -اما ولگردتر-
      به حبس دود در دودمان سبز حنجره ام می اندیشم ..
      به بوی شاپرک
      انار سوخته ..
      -مثل جن خسته ای در بکارت دره -
      میرمم... محو میشوم ..

      .
      .
      .
      ای باد !
      پادشاه گمراه پیراهن گل!
      تو میگفتی دنیا ، سر دیگری دارد ...
      من از سرزمین دلشدگی می آیم
      خون و حماسه پس میدهم
      با راز آجر و باران ...
      دامن تر دارم ای باد ،
      پنجه ی حریر ،
      شمعدان نقره
      سینه ریزی از شکوفه ی نجوا...

      بازوی مرمرین صخره ای، در آغوشم
      مادیانی آبی ام
      .
      .
      .

      در دوردست
      بوی خاطره می بارد
      جادوی مجروح گوشواره هایم،،،
      شبیه اسفند سی و چند سالگیست ..
       
      ۱۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0