جمعه ۲۵ آبان
شعردروصف مادر شعری از محمدرحمانی هراتی
از دفتر جوان شاعر نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۳۴ شماره ثبت ۱۰۷۴۸۰
بازدید : ۲۳۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محمدرحمانی هراتی
آخرین اشعار ناب محمدرحمانی هراتی
|
توهمه دنیای منی مادر
خوابو،رویایی منی مادر
شبهای مهتابی من هستی
توروززیبای منی مادر
تومثل ابری بادی وبهاری
توموج دریای منی مادر
من تورا دوست میدارم
توعشق تنهای منی مادر
توبه مثل اشک شوقی
که توچشمای منی مادر
توزیباترین شادی دلمی
لبخندروی لبای منی مادر
توفکرمنی ذکرمنی نازم
تومغزدانای منی مادر
من شاعر توانای توهستم
تومفهوم ومعنای منی مادر
توهمدممی ونفسمی گلم
تو.دومین خدای منی مادر
محمدمیمیردبرایت مادرم
چون توبجای منی مادر
من باتوعزیزمصرهستم
توزلیخای منی مادر
منم فرمانده عشق تو
توپادشای منی مادر
نروکه بیتوکورمیشوم
توچشم بینای منی مادر
به گفته ای رحمانی شنو
که تورعنای منی مادر
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ادب خدمت استاد بزرگوار ممنونم بابت نظارات شور انگیزتون جوهرقلم تان طلایی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.