پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مولود سادات عمارتی
آخرین اشعار ناب مولود سادات عمارتی
|
دلم که می گیرد
سراسروجودم میشود تنهایی
آشنایاغریبه
کسی رانمی یابم
شایددلم برای خودم
تنگ شده است...
وقتی سراغ خودم را می گیرم
دیگرتنهانیستم
برای خودم چای دم می کنم
باخودم گپی می زنم
کمی باخودم قدم می زنم
باخودم که دمخورمی شوم
ازدلتنگیم هم
کاسته می شود...
سلام ودرود وآرزومندسلامتی شاعران اهل دل شعرناب
|
|
نقدها و نظرات
|
درود وتشکرازشما همواره در پناه حق | |
|
سلام مهربانوحسین زاده بزرگوار به همچنین مهربان لطفتان مستدام | |
|
سلام ودرود وسپاس از جناب احمدیان تشکر از حسن نظر شما مویدومنصورباشید | |
|
درود گاهی باخودبودن هم خوب است به فکرخویشتن خویش تشکر جناب آزاد | |
|
سلام ودرود خدمت استاد انصاری همواره سلامت و در پناه حق تعالی باشید سپاسگزارم | |
|
سلام ودرود وتشکر ازشما مهربانو | |
|
درود و سلام به مهدیس عزیز تشکرمهربان به همچنین در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود