يکشنبه ۴ آذر
عاشقانه هایم گُر گرفته اند شعری از اميرحسين کوهنورد
از دفتر غمنامه باران نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۰۵ شماره ثبت ۱۰۷۰۴۵
بازدید : ۲۱۰ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر اميرحسين کوهنورد
آخرین اشعار ناب اميرحسين کوهنورد
|
بسان گلی پژمرده ام
که از فراق نسیم خشکیده
چون ماهی سرگردانی
که در امواج دریا گم شده
در پریشان حالی یک رویا
اما نمی دانم
چرا من به تو نمی رسم
به چشم هایت
که گیرایی عجیب دارد
به نفس نفس افتاده ام
دهانم درد می کند
بخت و اقبال من
مدام دوری ست از تو
دیگر جهان هم برای من قشنگ نیست
دیگر حتی واژه ها
کم کم مرا
اسیر گرداب غم می کنند
محبوب من
عاشقانه هایم گُر گرفته اند
بیا نفس بپاش به دل تنگم
امیرحسین کوهنورد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید