جمعه ۲ آذر
میراث آدم شعری از فاطمه ترکمان پری(آیه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵ شماره ثبت ۱۰۶۷۱۲
بازدید : ۱۷۴ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر فاطمه ترکمان پری(آیه)
آخرین اشعار ناب فاطمه ترکمان پری(آیه)
|
با مرگ جنینی که به تابوی تولد نرسیده ست
یا خودکشی نابغه ای پوچ گرا در ته بن بست
آنجا که کسی بعد غمش با نخ سیگار
آتش بزند خاطره ای مانده از این دست
از رنج که میراث به جا مانده ی آدم به بشر بود
هرچند که زن...حاشیه ی مبتذل قصه همین است
فرسوده شدن˓ فصل به فصل و گذرا دور مداری
تا ذهن بهاری که به همزادی پاییز شبیه است
در فلسفه ام عشق شبیه اثری شد که در آخر
با قیمت ناچیز دراین جمع به تاراج رسیده ست
95شهریور20
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
روزتان مبارک و روزگارانتان خوش