يکشنبه ۴ آذر
بهار شعری از سیمین وحیدی
از دفتر آدمک بندی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ۲۰:۱۶ شماره ثبت ۱۰۶۶۴
بازدید : ۹۴۰ | نظرات : -۴
|
آخرین اشعار ناب سیمین وحیدی
|
سینه ها بی تابند
ابر-آهنگِ بهار، بر زمین می کوبد
قصه ی منکسرِ نور، هزاران سال است
وهم راهی ست
که شهزاده ی گل های بهار
با قدم های لطیف و نازک
پای بر آن
به زمین می رسد از چادرِ ابر
سر هر شاخه ی خواهش
برگی
رایگان می بخشد
از پرِ جامه ی پر غنچه ی خود
روی خاک و برِ رود
سر هر پیچ و گذر
عشق می پاشد و گل می روید
دلِ شهزاده ی گل های بهار
پُرِ آوازِ خوشِ چلچله ها ست
قامتِ نازک او
عطرِ باران
به نسیمِ سحری می ریزد
بر درختانِ صبور
ارمغان می دهد از دامنِ خود
تاجِ گلی
سبزه ها می رویند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.