جمعه ۲ آذر
لیلی دلتنگ شعری از زهرااکبری آذر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۱۱ شماره ثبت ۱۰۶۳۵۶
بازدید : ۲۰۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب زهرااکبری آذر
|
شهربی تو به دلم همچو قفس تنگ شده
دلم از شیشه و جنس دلت از سنگ شده
ببرم یا نبرم قصه عشقت ازیاد
بین عقل و دل من تا به سحر جنگ شده
ناز چشمان تو یک عمر خریدن دارد
که سیاهی دو چشمت به شب همرنگ شده
اه از آن روز که چشمم به نگاهت افتاد
وای از احساس منی که به شما ننگ شده
نیست مارا هوسی جز هوس چشمانت
رفتی و عاشق تو لیلی دلتنگ شده
به جز از عشق تو بر زخم دلم کو مرهم
نازنین ساز دلم بی تو بداهنگ شده
بی تو خورشید نمیتابد و گل میمیرد
دلبرم بی تو ببین کارجهان لنگ شده. ..!
زهرااکبری آذرشربیانی
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطفتون | |
|
سپاس از شما آقای احمدیان ممنونم از نگاهتون🙏 | |
|
متشکر و ممنون از نگاه پراز مهرتون اقای کاظمی نیک🌷🌻🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود