دوشنبه ۵ آذر
شاه کلید شعری از مسعود محسنی نژاد
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۰۳ شماره ثبت ۱۰۶۲۷۲
بازدید : ۳۵۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مسعود محسنی نژاد
آخرین اشعار ناب مسعود محسنی نژاد
|
روی این درهای بسته
چندتا قفل زده همیشه
که کلیدش توی دستِ
هیچکسی پیدا نمیشه
پشت این درهای بسته
یه نفر به انتظاره
یه نفر که واسه ی من
میشه خوشبختی بیاره
یکی که ندیدم اونو
ولی میشناسم یه عمری
ما به هم نزدیکیم انگار
با همین اجبار دوری
اون هنوزم پشت درها
به امید من نشسته
منی که تو سرنوشتم
قفله و درهای بسته
عمری این درهای بسته
حسرت روز وشبامه
جای شاه کلید تو دستام
عکسی از گذشته هامه
عکسی که یه جای خالی
تو تمومه لحظه هامه
اون کسی که نیست انگار
شاه کلید این درامه
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها | |
|
سپاس از شما و نکته بینیتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است