جمعه ۲۵ آبان
عاشقانه شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۴۷ شماره ثبت ۱۰۶۲۳۱
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
عاشقانه
باز آمدی که کل جهان عاشقت شود
با جلوه ای زمین و زمان عاشقت شود
گشته نگاه من ز پی دیدنت روان
تا چشم خیره ام نگران عاشقت شود
روحم به روح تو گرویده است عشق من
تا فارغ از زمان و مکان عاشقت شود
گر بگذری به باغ ز عطر و شمیم تو
گل با سیاق جامه دران عاشقت شود
مهدی چو شمع سوخت در این شب به شعر خود
تا ذهن و قلب شعله وران عاشقت شود
بنگر به چشم مست به من عشق من که دل
بی حاجتی به حرف و بیان عاشقت شود
مهدی رستگاری
پانزدهم سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
ششم سپتامبر سال 2021 میلادی
دفتر شعر روزگاران
۲۴۹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود