سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    زهرا مادرم

    شعری از

    شادی عاطفی مهر

    از دفتر شعرناب نوع شعر متن ادبی

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۲۲ شماره ثبت ۱۰۶۰۰۹
      بازدید : ۲۲۴   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر شادی عاطفی مهر
    آخرین اشعار ناب شادی عاطفی مهر

     
    قراربود ما زندگی کنیم تا زنده باشیم
     سکوت برلب ما کاش بی مادر نباشیم
    مهرمادر روزی بود سرفصل فصل هایم 
     بی مثال و بی تکرار خیمه گاه سالهایم
    سایه بودی برسرم گندم به چمنزار آمدم 
    سنگ تمام خوش کلام بودی زهرا مادرم
    هفت دی هشتاد نه خداحافظ وای مادرم
    هفت دی چهارصد ست روحت شاد مادرم
     
     
     
     
     
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳
    درود بانو
    روح مرحوم مادر عزیزتان شاد خندانک
    شادی عاطفی مهر
    شادی عاطفی مهر
    پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۱۱
    خندانک
    ارسال پاسخ
    شادی عاطفی مهر
    شادی عاطفی مهر
    پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۱۳
    سلام بی نهایت سپاس خدا رحمت کند جمیع رفتگان
    ارسال پاسخ
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ۰۳:۵۴

    خندانک خندانک
    شادی عاطفی مهر
    شادی عاطفی مهر
    پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۱۳
    خیلی ممنونم خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    طوبی آهنگران
    سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۰۷
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸🌸
    🌸🌸🌸
    🌸🌸
    🌸
    شادی عاطفی مهر
    شادی عاطفی مهر
    پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۱۳
    محبت داری خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    طوبی آهنگران
    سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۰۸
    سلام و درود بر شما
    شادی عاطفی مهر
    شادی عاطفی مهر
    پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۱۵
    سلام و عرض ادب سپاس فراوان خندانک
    ارسال پاسخ
    شادی عاطفی مهر
    پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۱۵
    سلام و عرض ادب سپاس فراوان خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0