يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
دریا
به میثاق توام، دریا نخواهم
ز این شوریدگی بلوا نخواهم
به مست عالمی دریا چه باشد
من آن ویلان دلم، حوا نخواهم
* * *
ای دل من
چه بد کرداری ای دل من
چه بد رفتاری ای دل من
عداوت کاری و بی مروت
ز ما کین داری ای دل من
* * *
طوطی صفت
مرا طوطی صفت خواندی عزیزم
جفا کاری و دلم سوزاندی عزیزم
کدامین سر دل با ما نشاندی؟
تن مرادی به گور لرزاندی عزیزم
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود سپاسگزارم استاد استکی بزرگوار | |
|
سلام و درود استاد فتحی عزیز و بزرگوار
سپاسگزارم از دیده مهرتان | |
|
سلام و درود سپاسگزارم از مهر نگاهتان
برقرار باشید و مانا
| |
|
سلام و درود جناب حسنعلی سپاسگزارم از مهر نگاهتان | |
|
سلام و درود سپاسگزارم جناب خسروی فرد موفق و پیروز باشید | |
|
سلام و درود سپاسگزارم بانو بهرامی عزیز و بزرگوار
| |
|
سلام و درود دوست و برادر ارجمند جناب اخوان سپاس از مهر نگاهتان | |
|
سلام و درود برادر بزرگوار
سپاس از مهر نگاهتان | |
|
سلام و درود برادر بزرگوار
سپاس از مهر نگاهتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود ند
موفق باشید