چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
یه یادگاری از تو داشتم ببینم
ببین دوسش داشتم اینم
و گرنه نبود حالم اینم
تو رفتی و نبودی حتی لایق
ببین دیگه شکستی نالایق
چه کردی با دلم اینم
برو دیگه نمیخوام بشنوم از تو صدایی
میخوام نباشه دیگه از تو چیزیی
میخوام فراموشی دیگه باشه بعد تو
آره دیگه باشه این سهم هر دو تایی
برو دیگه نمیخوام بشنوم از تو صدایی
میخوام نباشه دیگه از تو چیزیی
میخوام فراموشی دیگه باشه بعد تو
آره دیگه باشه این سهم هر دو تایی
دوریتو برام , اصلا خوب نیست
ولی چاره ای دیگه , هم نیست
میدونیم برام تنهایی خوب نیست
ولی جز این راهی هم نیست
میدونم تنهایی دیگه بهم میاد
زندگیم نیست دیگه مهم زیاد
ولی از تنهایی شده سهمم زیاد
برو دیگه نمیخوام بشنوم از تو صدایی
میخوام نباشه دیگه از تو چیزیی
میخوام فراموشی دیگه باشه بعد تو
آره دیگه باشه این سهم هر دو تایی
برو دیگه نمیخوام بشنوم از تو صدایی
میخوام نباشه دیگه از تو چیزیی
میخوام فراموشی دیگه باشه بعد تو
آره دیگه باشه این سهم هر دو تایی
شعر و ترانه ( سهم ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.