يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
مراد
یکی عابد به مسجد حجره کرده
یکی به بد مستی یاد شهره کرده
نه عابد ماند و نه مست خرامان
نه مرادی که شعرش اشاره کرده
* * *
آخرش هیچ
مه شب افروزی آخرش هیچ
گر فاطیُ و نازی آخرش هیچ
سردی دنیا کسی گرمی نمانده
ما بمیریم روزی آخرش هیچ
* * *
نسوزی
به آهی و اشکی و سوزی
شدی نفرین این سیهروزی
بنالم من چه لعنی بر تو کردم
نسوزی و نسوزی و نسوزی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود سپاسگزارم استاد استکی عزیز و بزرگوار | |
|
سپاسگزارم از لطفتان استاد معینی عزیز و بزرگوار
برقرار باشید و سلامت
| |
|
سلام و درود مراد را نامرادش کردند رفت
برقرار باشید جناب فتحی عزیز | |
|
سلام و درود سپاسگزارم بانو حکیمی عزیز و بزرگوار | |
|
سلام و عرض ادب
جناب کریمی سلامت باشند هستیم خدمتشان نمی دانم شاید به قول شما تاثیر انگورهای شیرینش و یا محیط سرسبز کوهپایه ای که انسان را به وجد می آورد
البته من فکر می کنم انگور بی تاثیر نیست چون جناب کریمی همیشه کشمش جیبشان موجود است و میل میکنند و سروده های طنز می سرایند ولی من علاقه ای به انگور و کشمش ندارم و احتمالا" به خاطر همین من سروده های من غمناک است
خوشحال شدم از حضورتان همراهتان پا در رکاب هستم سروده هایتان را خواهم خواند
برقرار و سلامت باشید | |
|
سلام و عرض ادب
ممنونم از لطفتان
برقرار باشید | |
|
درودها جناب کریمیان عزیز و بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود ند