جمعه ۲ آذر
یادش بخیر شعری از علی رضایی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۴ شماره ثبت ۱۰۵۵۷۵
بازدید : ۲۸۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی رضایی
|
یاد آن کرمانشهان و طاق بستانم بخیر
یادِ صحنه، بیستون، شاباد و گیلانم بخیر
یادِ گاراژ و رشیدی، نوبهار و رودکی
یاد بلوار و سه راهِ کارمندانم بخیر
کودکی سرخوش دویدن، گردِ آن سرو سترگ
یاد گلهای اقاقی در بهارانم بخیر
پهلوانان گرمِ کشتی در میانِ معرکه
یادِ آن هورا کشیدن، گردِ میدانم بخیر
یادِ آن کوه و کمرها، یادِ آن غار دو چشم
حیرت از هر انعکاسِ داد و فریادم بخیر
با رضا همدستی و آخر، فرار از مدرسه
یادِ افشین، یارِ دیرین و روان شادم بخیر
یادِ آن خانه ی بابا، چای و بوی عطر نان
دستِ پر مهر و محبت، بر سر و رویم بخیر
یاد آن کفتر پرانیهایِ گاه و ناگهم
دست تکان دادن به مهناز و پریسایم بخیر
یادِ آن غوغایِ صبح، آی عدس آی نانِ داغ
آی آلاسگا، بستنی، در ظهر مردادم بخیر
هر چه من خوش بودم و غافل ز کار سرنوشت
اینک اما خسته و درمانده ام، یادم بخیر
بداهه
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما عزیز دل🌺🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏 | |
|
درود و مهر جناب غرب عزیز روزگارتان شیرین بزرگوار🌺🌺🌺🌺🙏🙏 | |
|
ممنون از حضور پر مهرت🌺🌺🌺🌺🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خاطره انگیز بود