يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
غریب
پرید طیر جانم تا حبیب اش برسد
پر شکستند ، باش طبیب اش برسد
به هوای یار شوی پر و بالت شکنند
مرحمی نبود کاش غریب اش برسد
* * *
دردانه هزارم
چو بینم زلفون سیه و چشم یارم
کرشمه می کند این دردانه هزارم
نثارت چون شوم دل را نه پیچان
اسیر دیده و مژگان خمار نگارم
* * *
مژگان
به غمزه چون کشی آن ابروانت
به تیزی چون کُشی، خم مژگانت
هلاکت هستمُ و رحمی کن ای یار
ستانی جان ما، اسیر ابرو کمانت
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد ادیب و بزرگوار
ممنونم از مهر نگاهتان
تشکر | |
|
سلام و درود جناب استاد کریمی ادیب گرانقدر | |
|
سلام و درود بانوی ادیب و ارجمند بانو حاجیان عزیز و بزرگوار
سپاس از مهرتان | |
|
سلام و درود بانوی ادیب نیک اندیش و زیبا نگار
سپاس از همراهی شما | |
|
سلام و درود بانو تیموری ادیب و شاعره عزیز و گرانقدر
سپاس از مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود ند