مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
سه شنبه ۱۵ آبان
بانوي رنگ شعری از حسین صداقتی
از دفتر اشعار سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۱۸ شماره ثبت ۱۰۴۴۳۲
بازدید : ۱۰۹۰۲۵ | نظرات : ۰
آخرین اشعار ناب حسین صداقتی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
آی!
بانوی رنگ!
با قلمموی شبگرد
و جعبهی نورها
به شفای دروازههای تيره آمدهای!
ستارگان، در خواب
قديسنمايان، در برف
قلمموی رقاصهی تو اما
شعلهی چشماندازهاست.
خنياگران باد
و ترانههای در گور
بار ديگر زاده شدهاند
و تالابها
در انبوه نيزارهای بلند
به ماهِ حقيقی دست يافتهاند.
آی!
بانوی رنگ!
خورشيد مَجاز!
سوزانندهی ميدانچهی خواب!
خيالِ تو میگذرد از ميان مرمرها.
بی هيچ گفتگو
به تصوير میکشی
خلأِ نابِ كلمات را.
زورقِ رهوارِ رؤيايی
به سيلابِ روح.
شاهدی بر دروغِ آبیِ شب
چرا كه پنجرهها
همه بر پيشانی توست
پس آنگاه
انتظار میكشيم ما
افكندن قلمموی تو را
به بلعيدن مارهای مكرر.
اردیبهشتماه / 1397
حسین صداقتی
________________________________
برای ر.ف نقاش فرهیختهای که سرانگشتانش کتاب رنگها را میسرود.