يکشنبه ۲۷ آبان
صوفی چای شعری از علیرضا مرادی( مراد )
از دفتر دوبیتی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۱ شماره ثبت ۱۰۳۵۶۲
بازدید : ۹۸۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
صوفی چای
کاش می شد فهم تو، دِل مرا افکار بود
با همه بود نَبودم عاشق و غمخوار بود
صوفی چای جمع آن عشقبازان بی خیال
چِشم دل محبوب را، بر ضمیرم پندار بود
|
نقدها و نظرات
|
درود بانوی بزرگوار و عزیز
تربت پاکت رضایم کنج آن دارالسلام
دخیل ز باب الرضا مست مستان آمدم
مراد ما عاشقان رهروی در ره درگهت
چون غریبان سوی تو جمله ایشان آمدم | |
|
سپاسگزارم استاد دهنوی بزرگوار | |
|
سپاسگزارم استاد بزرگوار و عزیز
| |
|
سپاسگزارم استاد مزینانی عسکری عزیز
من خود مراغه سکونت ندارم ولی خاطرات بسیار دارم شهری است برای زندگی با آرامش و طبیعت زیبا | |
|
سپاسگزارم بانوی عزیز
ایامتان همواره بکام
| |
|
سلام و درود جناب کیانی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.