جمعه ۲ آذر
در عشق تو شعری از منصور دادمند
از دفتر سپیدار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۱۰۳۰۴۵
بازدید : ۱۶۶ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
درعشق تودیوانه ام
به غیر تو بیگانه ام
مرا آواره
حیرونم نکن
افسون به تنهایی
سرخوردگی ام نکن
رویای شیرینم
به جدایی اندوه گینم نکن
بر این همه زخم که زدی بر تنم
بایست فراموشت کنم
اما این دل میخواند ترا
هر دم و هرکجا
از تو نمیبیند هر چیزی جز مهر وشفا
بی تو یعنی مرده گی
آواره گی
بیچاره گی
مرا با چشم هایت
به برده گیم
به خشمت دیوانه گیم
در این شب افسردگی
مرا محروم از نگاهت نکن
مرا به آن گمراه وحیرانم نکن
تا کی بسوزم در این قفس
با این تن خسته نفس
این شب تنهایی
بی خانگی
با اخم هایمت ویرانم نکن
بر این همه دلداده گی مایوسم نکن
با چشمهایت انکارم نکن
رویای شیرینم
به جدایی اندوه گینم نکن
................
ممنون از توجه تان الخصوص استادان گرانقدرشاد وخندان باشید میبخشید من دسترسی به اینترنت وموبایل ندارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید