يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر اسماعیل یاوریان
آخرین اشعار ناب اسماعیل یاوریان
|
از اون روزی که رفتی تو
شبا بیدار و بی خوابم
تو نیستی تا ببینی این
چشای سرخ و پر آبم
تو نیستی تا ببینی من
پر از تنهاییه دنیام
ببینی بعد تو اینجا
شلوغم باشه من تنهام
تو رفتی بی خبر یک روز
نگفتی بی تو می میرم
نگفتی بعد تو دست
غمو تو دست، می گیرم
دلم بعد تو ویرون و
دلم بعد تو داغونه
کجا دارم برم بی تو
دلم پوسیده تو خونه
شده کارم شبا هر شب
بشینم پای این دفتر
برات هی نامه بنویسم
بشه از اشک چشمم تر
همیشه خیسه این گونه م
همه می گن که دیوونه س
نمی دونن چه غمگینم
چه باری روی این شونه س
تو رفتی اما ممنونم
که روزی عاشقم کردی
درسته آخرش رفتی
ولم کردی با نامردی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
درود بر شما ممنونم | |
|
تا استادی راهی دراز در پیش است عزیز دل سپاس از شما | |
|
ممنون از محبتتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانهی زیبایی بود
شاعرانگی تان مستدام