جمعه ۲ آذر
ندامت شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ۱۵:۱۷ شماره ثبت ۱۰۲۹۵۳
بازدید : ۱۵۹ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
گفته بودم که تویی، روح و روانم
گفته بودم که تویی، تاب و توانم
حال، نادم ز همه گفتهی خویشم
که تو بُردی ز تنم، جان و قرارم...
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب خوشرو شیرین کلام
سپاسگزارتانم بر قرار مهر باشید
فتحی معمولا غمگین میسراید😂
🌻🌹🌻🌹 | |
|
درودها جناب مرادی گرامی
سپاسمند حضور پرمهرتانم زیبا روزگار باشید
🌼🌹🌻 | |
|
درودتان جناب علامیان گرامی
سپاسگزار حضورتانم لذت حیات به کامتان
🌺🌿🌺🌿🌺🌿 | |
|
درودتان باد استاد انصاری عزیز
سپاسگزار وجودتانم زببایی در حضور پرارزش شماست
پاینده باشید 🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴 | |
|
درود بر شما جناب مراغه بزرگمهر
سپاس از بود ارزشمندتان زندگیتان شیرین و خوشمعنا
🌼🌿🌼🌿🌼🌿 | |
|
درودتان جناب استاد ابراهیمی والامقام
سپاسمند حضورتانم آرامش سهم شما از زندگی
🌷🌾🌷🌾🌷🌾 | |
|
درودا استاد معینی بزرگوار
سپاس از بود ارزشمندتان بر قرار مهر باشید
ایام بکام 🌻🌿🌼🌿🌷🌿
| |
|
سلام و درودها جناب آزادبخت عزیز سپاس از حضورتان زیبایی در وجود شماست | |
|
درود و عرض ادب بانو رحیمی نازنین
سپاسگزار مهرتانم شاد و سرافراز باشید گرامی بانو
😍🌹💖 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دوبیتی غمگین زیبایی بود .